Vissza
Orvosi magánklinika teljeskörű nagytakarítását végezte el a FirstClean csapata, hogy a megújult épületben a paciensek megfelelő higiéniai körülmények között várhassák a gyógyulást.
Az elmúlt évek magánegézségügyi fejlődése magával hozta a tisztaságra való törekvést az orvosi rendelőkben, klinikákon, magánkórházakban. A betegek magas szintű ellátása mellett a tisztaság is alapvető elvárás lett ezekben az intézményekben.
Orvosi magánklinika higiéniai nagytakarítás lépései:
A rendelők, a várók, a recepció, liftek és a mosdó helyiségek tisztítása speciális takarítási és higiéniai terv kidolgozását követelte meg cégünktől. A felkészülés során kiválasztottuk a hatékony környezetbarát tisztítószereket, a fertőtlenítőszereket és a profi takarítóeszközöket. A takarítás utáni megnyitás közelsége miatt nemcsak a kosszal, hanem az idővel is versenyt futottunk.
Az épület korábban irodaházként működött. A használt épület belső festése során mind a padló, mind a csempézett felületek festékfoltosak lettek. Aprólékos munkával és a gőztisztító gép segítségével megtisztítottuk ezeket a felületeket. A takarítás során az épület összes helyiségét Karcher típusú ipari porszívóval több alkalommal felporszívóztuk és felmostuk.
Az üvegfelületek tisztára mosása több időt igényelt az átlagosnál. A háromszintes épület első ás hátsó homlokzatán is voltak nem nyitható ablakok. Ezeket az ablakokat nagy magasságban, teleszkópos technológiával tisztítottuk meg. A bejárat melletti beton oldalfalakat és a főbejárat feletti előtetőt pedig magasnyomású mosóval mohátlanítottuk.
Az orvosi létesítményeknél is nagy hangsúlyt fektetünk a fertőtlenítésre, ezért fertőtlenítőszeres tisztítással takarítottuk a gyakran érintett felületeket az egész épületben.
A megrendelő kérésére a recepció előtti kerámia padlóburkolatot csúszásgátló szerrel bevonatoltuk, majd csiszoló géppel egyenletesen eloszlattuk.
Szorgalmas munkatársaink, modern gépeink és a környezetbarát tisztítószereink segítségével az átadás napjára elvégeztük az átalakítás utáni nagytakarítást.
A megrendelőnk elvárása 100 %-ban teljesült.
Az igazi pozitív visszaigazolás az volt, hogy a klinika vezetőtől meghívást kaptunk az ünnepélyes megnyitóra.
Tisztaságot teremtünk az egészségügyben!
Vissza