Vissza
Friss levegő, tiszta és makulátlan környezet, koszmentesség a munkahelyen, az irodában, avagy, hogyan érdemes rendet tartani az üzleti életben is?
A korona vírus okozta járvány teljesen felborította mindannyiunk életét, emiatt a cégeknek és vállaltoknak is érdemes egy új szemléletmódot bevezetni a takarítás terén is. Ebben a cikkünkben a „zöld” takarítás írott és íratlan szabályaival foglalkozunk.
1. Ne termeljünk felesleges szemetet!
Kezdjük az első és legfontosabbal, a hulladék gyűjtésével. A takarítás elengedhetetlen része a hulladék összegyűjtése, ha erre pedig különös figyelmet fordítanak a dolgozók is, akkor elkerülhető a felesleg felhalmozása. A lebomló szemeteszsákok már nagyon sokat segítenek a környezettudatosság felé vezető úton.
2. Modern légtisztító berendezések beszerelése!
Ez elképzelhető, hogy nem a legolcsóbb beruházás, viszont hosszútávon maximálisan visszahozza az árát. A lehetőségek tárháza végtelen és ma már sok olyan opció van, melynek energiafogyasztása rendkívül alacsony.
3. Cseréljük le a tisztítószereket!
Sokszor megmosolyogjuk, viszont a klasszikus háztartási partikák, melyek a háziasszonyok féltve őrzött titkai. Néhány alternatív ötlet, melyet érdemes használni a mindennapokban: citromsav, szódabikarbóna, ecet.
4. Ne legyen padlószőnyeg az irodában!
Nos, nem sok rosszabb ötlet létezik egy irodába a padlószőnyegnél. Nagyon gyorsan elhasználódik, a tisztítása rendkívül nehéz, és a por hamar felhalmozódik benne. Számos más aternatív lehetőséget javaslunk, ami takarítási szempontból is előnyösebb: parketta, kőburkolat, linóleum, vynil.
5. Környezetbarát fogyóanyagok használata!
Legyen szó bármiről. Akár a mellékhelyiségben használt folyékony szappanokról, fertőtlenítő szerekről, légfrissítőkről, mosószerekről a konyhában. Ezek a szerek sokszor az emberi szervezetre is nagyon rossz hatással vannak, és persze a környezetre is. Javasoljuk, hogy az irodában is a natúr termékek használatát részesítsük előnyben.
Vissza